» Stadsfesten

Idag är jag ganska galet trött. Varit på stadsfest 2 dagar i rad nu.. Vi skulle gå idag också, men ingen orkade de :/ Det var super kul att träffa massa människor osv. Jag träffade några som gått i min gamla klass osv, så gick vi med dem också. Sjukt mysigt. Lite innan affärerna stängde gick vi in på hm och jag köpte en lip butter som jag har hört mycket bra om. Jag kan säga att jag hade högre förväntningar på både doft och hur den hjälpte.. Men ja, den var ju super bra och luktade gott. Vi gick också in på intersport och linnea köpte en longboard som hon fick gå och bära på i mer än 5 timmar, hehe. Hennes byxor gick sönder för att hon hade hållt den åt fel håll :/
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback