» 60 frågor och svar

1. Hur gammal är du? 13, fyller 14 om 4 månader exakt imorgon.

2. Hur gammal känner du dig? Som 10 kanske, lite för banslig kanske..

3. Vad har du gjort i dag? Sovit och ätit

4. Vilken film såg du senast? a cinderella story 3

5. Vem ringde du senast? Albin

6. är du besatt av någonting? håkan hellström, min mobil och mat.

7. Är du rädd för blod? Nej, tycker ju inte om blod men är inte rädd för de 

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Vitt och blått rum med gröna detaljer, mitt rum hos pappa.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? nej

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? nej 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? svart antaglien, kan inte kolla eftersom jag inte är hemme.

12. När vaknade du i dag? vet inte faktiskt.. mellan 11-12  

13. Vilken är din favorithögtid? Julen och nej inte för presenterna, det är en så mysig högtid.

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Cypern eller USA

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? inget jag kommer på nu

16. Hur vill du tillbringa din pension? Åka på semster hela tiden!

17. Vad lyssnar du på just nu? Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nej, de har jag sluppit, har haft en andra massa saker jag kan skriva om.

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? mat 

20. Vem är din favoritkändis? Håkan hellström

21. Vad är du på för humör just nu? trött 

22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa 

23. Snarkar du? Bara när jag är täppt i näsan

24. Vilka yrken har du provat på? Servitris på en bowlinghall.

25. Hur går du helst klädd? tights, kortbyxor, linne, kofta och converse

26. Vilket stjärntecken är du född i? Vågen, 23 oktober

27. Vilket är ditt favoritgodis? Surt, salt och choklad 

28. Vad sa du senast? Godmorgon 
29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Det som jag tycker är bäst eller det jag är bäst på?
30. Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor och en stickadtröja
31. Vilken är din favoritaffär? Gina tricot, bikbok, hm
32. Vad har du för storlek i kläder? 34, XS på det mesta men vissa grejer även 36, S.
33. Vad har du i dina fickor? inget..
34. Vad köpte du senast? tuggummin 
35. Hur många gånger har du flyttat? 3-4 gånger.. skillda föräldrar.
36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? alltså mat, bara mat.
37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll, solklart

38. Senaste filmen du såg på bio? Ted tror jag nog.

39. Har du blivit sydd någon gång? Nej  

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Antagligen ja, när jag var liten.

41. Vad åt du till frukost? En halv macka och juice
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? För 10 år sedan var jag 3 ungefär så jag vet inte vad jag gjorde faktiskt.
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej. 

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Alla. 

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? I min säng eller på bordet brevid.

46. Vad var det sista du åt? Frukost

47. Vem är världens vackraste kvinna? Alla är fina på sitt sätt så har ingen aning. 

48. Är du blyg? Det beror på vilka jag är med, är det med människor som är lite obekanta eller som jag inte varit med så mycket/träffat alls så är jag as blyg, annars nehedu!

49. Vilken var den sista konserten du var på? Justins konstert :)

50. Vad heter du i andra namn? ...

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej, mina föräldrar är för bra på att köra.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja det har jag. 

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Bra fråga.

54. Har du några husdjur? 2 katter, 1 hund

55. Vill du gifta dig? Ja, inte nu men senare i livet.

56. Allergisk mot något? Vi tror svagt på mjölk, vissa tvättmedel och många parfymer

57. Har du någon gång ringt polisen? Nej har aldrig behövt göra det.

58. Har du svenskt ursprung? ja

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Kajs är väl de vanligaste

60. Vilka är dina största svagheter? Jag är svag för choklad, svårt att säga nej, lätt övertalad osv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback