» I still don't know why I love you so much.

Nu var det ett tag sen jag bloggade, men det är så mycket nu.. Det har inte direkt hänt så mycket roligt. Jag har varit i Stockholm med 2 kompisar. Vi tog skolfoto idag. Jag har börjat kolla på PLL. Jag har fått äta medicin. Jag har dött i läxor, osv.. Jag har funderar på att blogga många gånger, men har ju inget kul alls att skriva om. Kan rekommendera en sak, börja kolla på PLL, så bra men ändå så läskig.. Min konfirmation har också börjat, fick träffa lite gamla klasskompsar, lite nuvarande klasskompisar osv. Det var mysigt! Vi ska på läger i slutet av månaden, eller ja.. läger och läger.. vi ska sova i församlinghemmet.. Men ska ändå bli kul. Imorgon är det fredag, borde vara kul. Men fredagar är äckligt stressiga för min del.. Har så sjukt mycket som ska göras imorgon, både hemma och i skolan..  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback