» Älskade oktober!

Tja, det var ju ganska länge sen nu men jag har inte haft ork alls att blogga + att skolan kommit i vägen ganska mycket, försöker så gott jag kan! Nu är ju sommaren offciellt slut och vi börjar gå in på hösten, den älskade oktober. Tycker hela månaden är så mysig dock inte bara för att jag fyller år då men.. Alla fina färger, alla mysiga kläder, allt mysande med kompisarna, alla varma drycker! Bara älskar det. Men ja, vad har hänt med mig på senaste tiden då? Jo, jag har haft 2 prov (ett till på torsdag), kyrkan varje söndag, sjukt med läxor. Mycket annat har inte hänt.. Fyller som sagt snart år. Sedan är det konfa läger, det är flyttat för dem hade för mycket att göra eller nått.. Ska fortfarande bli sjukt mysigt! Några dagar efter det, på höstlovet ska vi på konfan ha filmkväll, vi ska kolla på skräckfilm och antagligen gå en liten ''skräckrunda'' efter.. Fick för tillfället bara en kick att blogga lite, får se om den håller sig kvar! Vi hörs!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback