» Loser like me.

Jag har just nu så tråkigt och kände för att blogga och uppdatera er lite. För några dagar sen var jag på öland med linn och linnea och badade, mys. Igår så var vi ute och bara myste! Idag har jag också myst, med mig själv då.. Jag har varit på äventyr, galet.. Jaa.. snart börjar skolan. Till en början var jag ganska så peppad.. Sen kom jag på att det hänt ganska mycket under sommaren och det slutade med att jag typ har 2 vänner :/ Jag är så ensam.. Jag ska ju börja 8an, vilket känns helt overkligt. Känner fortfarande mig som en liten 7a. I 8an kommer allt bli så mycket svårare/mer läxor/längre dagar/längre lektioner. Det jag ser fram i mot när skolan börjar är en lite sak linn, linnea och jag startat. Se hur de går..  Jag ska försöka göra något av mitt liv så jag kan blogga lite mer intressant.
 
Bilden passar såååå in på mig, linn och linnea.. tråkigt nog :/
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback